Randki - ogłoszenia towarzyskie i anonse erotyczne
Szukaj
osób/par
Ranking
zdjęć
Forum
dyskusyjne
Chat
on-line
Filmy
erotyczne
Zloty zjazdy
i sex-party
Program
partnerski
Centrum
pomocy
Zaloguj się | Zarejestruj się
» Forum dyskusyjne » Centrum pomocy » Płatności (także SMS)

Temat:

Płatności (także SMS)

[1] | [2] |

konto-usuniete
Opublikowano: 2008-08-17 1:01
Dlaczego po dokonaniu wpłaty moje konto jest nadal nieaktywne?

Po dokonaniu wpłaty jego aktywacji należy dokonać poprzez wypełnienie formularza znajdującego się w centrum wpłat. http://randki.sex-zone.pl/wplaty.php


Dokonałem płatności poprzez DotPay, otrzymałem potwierdzenie, że autoryzacja transakcji przebiegła pomyślnie. Dlaczego więc saldo w centrum wpłat nadal wynosi 0 zł

Sytuacja taka ma miejsce w przypadku płatności kartą.
Z działu pomocy DotPay:

Dlaczego płacąc kartą muszę czekać nawet kilka godzin na potwierdzenie transakcji, skoro gdy płacę tą samą kartą w sklepie, dokonywana jest ona natychmiast?

Autoryzacja Twojej karty, gdy dokonujesz płatności online, odbywa się natychmiast, tak samo jakbyś płacił w sklepie lub restauracji. Pracownicy Dotpay weryfikują jednak każdą transakcję dodatkowo, by zapewnić Tobie i Twoim pieniądzom maksymalne bezpieczeństwo. W transakcji internetowej nie możesz bowiem podpisać się pod rachunkiem lub podać numeru PIN karty, jak to czynisz podczas normalnych zakupów. Autoryzacja Twojej karty, gdy dokonujesz płatności online, odbywa sie natychmiast, tak samo jakbyś płacił w sklepie lub restauracji. Pracownicy Dotpay weryfikują jednak każda transakcje dodatkowo, by zapewnić Tobie i Twoim pieniądzom maksymalne bezpieczeństwo. W transakcji internetowej nie możesz bowiem podpisać się pod rachunkiem lub podać numeru PIN karty, jak to czynisz podczas normalnych zakupów.


Wplaciłem poprzez DotPay 20 zł, dlaczego na moim koncie pojawiło się tylko 10?

Jeżeli rozpoczynając płatność z formularza na naszej stronie www zadeklarowano 10 zl to wpłacając nawet 123.50 do nas dotrze tylko 10 zl. Rożnica powinna wrócić na Twoje konto w ciągu kilku dni, a jeżeli tak się nie stało skontaktuj się z DotPay.PL celem wyjaśnienia sprawy. WPŁACAJ TYLKO TAKA KWOTĘ JAKA DEKLARUJESZ ROZPOCZYNAJĄC PŁATNOŚĆ!


Dlaczego pomimo dokonania płatności saldo w centrum wpłat wynosi 0 zl?

Płatność powinna dotrzeć do nas w ciągu jednego PEŁNEGO dnia roboczego, w przypadku płatności za pośrednictwem Poczty Polskiej płatność może iść nawet 8 dni.

Jeżeli płatności dokonywałeś przelewem BEZPOŚREDNIO NA NASZ RACHUNEK (bez pośrednictwa DotPay) prawdopodobnie nick podany w tytule płatności był podany niewłaściwie. W takim przypadku należy do nas napisać podając imię, nazwisko, kwotę, datę wykonania płatności oraz swój nick. Poszukamy państwa wpłaty pośród wpłat, które nie zostały przyznane na żadne konto w serwisie.

UWAGA! Rozróżnij płatność przelewem BEZPOŚREDNIO NA NASZ RACHUNEK i płatność przelewem na rachunek pośrednika DotPay!!!

Jeżeli płatność była dokonywana za pośrednictwem DOTPAY (niezależnie czy byl to przelew na rachunek pośrednika DotPay, płatność karta czy bezpośrednio ze strony Twojego banku) oto schemat postępowania:

* sprawdź czy otrzymałeś na adres e-mail podany podczas dokonywania płatności (e-mail podany na stronach DotPay w formularzu) potwierdzenie OTRZYMANIA PRZEZ NAS WPŁATY. Oprócz takiego potwierdzenia mail możne mówić o tym, iż autoryzacja Twojej płatności nie przebiegła prawidłowo (brak środków na koncie lub inny powód) bądź, ze autoryzacja Twojej płatności CIĄGLE TRWA. TYLKO INFORMACJA O POZYTYWNYM ROZLICZENIU TRANSAKCJI oznacza iż pieniądze prawidłowo wyszły z Twojego rachunku. Jeżeli nie ma ich w centrum wpłat - patrz niżej

* nie zostaliśmy poinformowani o tym, iż miała miejsce taka wplata na naszą rzecz

pieniądze NIE DOTARŁY DO NAS pomimo, iż ze swojej strony wszystko zrobiłeś prawidłowo, DOTARŁY JEDNAK DO POŚREDNIKA. Sugerujemy w takim przypadku kontaktować się bezpośrednio z DotPay http://dotpay.pl/kontakt wskazując tryb reklamacji i podając datę dokonania płatności, kwotę, tytuł dokonanego przelewu (nr transakcji) i adres e-mail na który przyszło potwierdzenie otrzymania przez nas płatności. To najczęściej pojawiający się powód

* płatność nie została rozpoczęta z formularza na naszej stronie

pieniądze dotarły do nas, ale nie mieliśmy możliwości sprawdzenia na czyje konto ma zostać przyznana wpłata, zdarza się to bardzo rzadko, gdyż fakt, iż płatność nie została rozpoczęta z poziomu formularza na naszej stronie www wymaga od wpłacającego podania danych, których nie może znać, zaś rozpoczynając płatność z formularza dane te wypełniane są automatycznie. W takim przypadku prosimy o kontakt na adres admin@randki.sex-zone.pl



Wysłałem SMS celem aktywacji konta. Dlaczego konto nie zostało aktywowane?

Powód 1: SMS został wysłany pod niewłaściwy numer
Powód 2: Pierwsze słowo w treści nie zostało wpisane poprawnie
Powód 3: Nick wpisany w treści SMSa nie został wpisany poprawnie

W przypadku wysłania SMSa pod niewłaściwy numer mogę tylko powiedzieć *przykro mi, za gapiostwo się płaci*.

W przypadku błędnego pierwszego słowa w treści można napisać reklamacje na adres reklamacje@mobiltek.pl podając numer komórki z której wysłany był SMS, wpisaną treść która była błędna i treść która jest właściwa, a która nie znalazła się w treści SMSa.

W trzecim przypadku proszę napisać do administracji podając swój nick oraz numer komórki z której został wysłany SMS a konto zostanie aktywowane.

Wysłanie SMSa na ofertę w aukcji profilu sponsorowanego (RANDKIS nick) lub na pozycjonowanie profilu (RANDKIW nick) oznacza właściwą treść i nie ma możliwości zmiany opłaconej w ten sposób usługi na aktywacje konta.

SMS (aktywacja błyskawiczna)

więcej informacji

3 dni - 6.22 zł z VAT
6 dni - 10.98 zł z VAT

tylko dla polskich sieci Era, Plus, Play, Orange, Play i Heyah


http://randki.sex-zone.pl/aktywacja.php


Zapłaciłem SMSem za 6 dni to dlaczego w informacji w MENU widnieje 5 dni?

5 dni = 5 dni, 23h, 59 min.


Dlaczego pomimo wykupienia pozycjonowania nie ma mnie w czołówce wyników wyszukiwania?

Dane w wyszukiwarce są aktualizowane co godzinę. Z tego wynika, że maksymalnie po takim czasie Twój anons będzie widoczny w wynikach wyszukiwania na pozycjonowanej pozycji. Sprawdź także czy profil nie jest ukryty dla wyszukiwarki (informacja na stronie edycji profilu) oraz czy Twojego profilu nie ma wśród wyników wyszukiwania bez zdjęcia. Jeżeli jest - patrz centrum pomocy, dział zdjęcia i galerie.


Jak dokonać płatności zza granicy?
Płatności zza granicy można dokonywać tylko przelewem bezpośrednim na nasze konto. Jeżeli chodzi o bankowe przelewy międzynarodowe numer rachunku znajduje się w centrum wpłat, dział przelew. Niestety zarówno PayPal jak i operatorzy kart płatniczych odmawiają możliwości płatności za tego rodzaju "erotyczną" usługę abonamentową.

Adres do admina
admin@randki.sex-zone.pl
konto-usuniete
Opublikowano: 2008-12-11 14:17
Witam.

Pisałem maila na konto Admina.

zasilenie konta zrealizowane przez żabkę zostało potwierdzone mailem do mnie.
Otrzymałem "jakiś" kod.
Niestety stan konta na RSZ się nie zmienił.

Płatności dokonywałem z strony randki z centrum wpłat.

prosiłbym o kontakt/rozwiązanie problemu
admin
Opublikowano: 2008-12-11 18:17
Jezeli pieniazki nie pojawia sie na koncie w serwisie prosze kontaktowac sie z posrednikiem czyli DotPay, nie wiem na jakiej zasadzie odbywaja sie platnosci w sieci Zabka, ale jezeli pieniadze do nas nie trafily to nie my tu zawinilismy, ale Pan, Zabka lub DotPay.
konto-usuniete
Opublikowano: 2008-12-29 13:14
mam pytanie . placilem przelewem i nie poprwanie wpisalem swój nik jak to teraz wyprostowac zeby piniadze znalazly sie do do mojej dyspozycji? ktos moze nam podpowiedziec? poprostu wpisalem nik duzumi literami zamiast malymi.
admin
Opublikowano: 2008-12-29 19:40
Polecenie przelewu zostało wygenerowane przez serwis randki.sex-zone.pl
Obsługa żabki postępowała dokładnie wg wskazówek zawartych na poleceniu przelewu.
DOTPAY zweryfikował płatność i została ona wykonana poprawnie - otrzymałem kod który po próbie aktywacji w centrum wpłat
zgłasza błędny kod. (kod otrzymany z dotpay jest 8 cyfrowy - centrum wpłat przyjmuje kody 6 cyfrowe).

Prosiłbym o wykazanie minimum zainteresowania problemem a nie stosowanie powszechnej spychologii.


W naszym serwisie nie placi sie kodami, platnosc pojawia sie w centrum wplat i stamtad mozna nia dysponowac. Skoro dostal pan kod to z pewnoscia nie jest to kod umozliwiajacy zaplacenie za cokolwiek w naszym serwisie. Sprawe sugeruje wyjasniac z DotPay.


mam pytanie . placilem przelewem i nie poprwanie wpisalem swój nik jak to teraz wyprostowac zeby piniadze znalazly sie do do mojej dyspozycji? ktos moze nam podpowiedziec? poprostu wpisalem nik duzumi literami zamiast malymi.


Wielkosc liter jest w tym przypadku bez znaczenia
moderator
72 lata, Warszawa
Opublikowano: 2009-08-02 17:32
Zostały wprowadzone jakieś zmiany w numerach. My zostaliśmy powiadomieni, że taka zmiana będzie jednak nie powiedziano nam kiedy to nastąpi i jakie będą te nowe numery.
Niestety w weekend nic nie jesteśmy w stanie zrobić. Jutro skontaktujemy się z firmą, która jest za to odpowiedzialna i wyjaśnimy sytuację.
Wszystkie aktywację będą ale niestety odbędzie się trochę później

moderator
72 lata, Warszawa
Opublikowano: 2009-08-03 17:42
Numery już zmienione, wszystko działa.

Jest komunikat na stronie głównej:

Uprzejmie informujemy, że od dnia 1 sierpnia 2009 zmianie uległy numery SMS służące płatnościom za usługi w serwisie. Numery 7268, 7568 i 7968 zmieniły się odpowiednio na 72955, 75955 i 79955. Zmiana związana jest z wymogiem operatorów komórkowych dotyczących świadczenia usług o charakterze erotycznym na specjalnie do tego przeznaczonych numerach celem ograniczenia dostępu do treści 18+ dla osób niepełnoletnich.

Wszystkie osoby, które 1 i 2 sierpnia wysłały smsy będą miały konto aktywowane, przypuszczalnie pod koniec tygodnia plus mała niespodzianka za kłopot

purytan
49 lat, Gorzów Wielkopolski
Opublikowano: 2009-08-08 21:21
Witam,mam pytanie jak długo trzeba czekać na zasilenie swojego konta,płacąc przekazem za pośrednictwem poczty polskiej(zaznaczam że nigdy nie miałem problemu z pocztą) z tego co czytałem to trwa około osiem dni ja dokonałem wpłaty miesiąc temy prosze o odpowiedz.
arturosamu
Opublikowano: 2009-08-26 1:13
tak nowy numer moze i dziala ale ja nie o tym problemie pisalem codzilo mi o esa na stary numer moze wy poczytajcie co sie do was pisze a potem zwracajcie uwage. pisalem ze nie bylo 1 sierpnia zadnego komunikatu ze jest zmiana to chyba wszyscy widzieli co w tym czasie siedzieli na kompie.gdybym wiedzial ze tak jest nie wysylal bym esa na stary numer.komunikat sie pojawil kiedy?????????????????????????????????????????? mam esa zwrotnego o godzin 00,21.mamy dzis 26 sierpien nic nie dostalem na poczte zadnego komunikatu co dalej z tym tematem zescie zrobili piszecie ze tydzien ok.ale od 07-08-2009 do 26-08-2009 to ile dni minelo.bo ja chyba nie umie liczyc.jesli sie zawala sprawe to jakis komunikat sie nalezy wszystkim przed faktem ..a jesli sie nie dalo to chociaz po fakcie co macie zamiar robic jak sprawa bedzie wygladac.to wy myslicie ze ja mam za kazdym razem co 5 minut siedziec i patrzec w kapa czy cos juz jest czy niema..ludzie ogarnijcie sie .bo co robicie to jest masakra..czekam na odpowied..
moderator
72 lata, Warszawa
Opublikowano: 2009-08-27 14:48
Informacja jest w komunikatach

[09 VIII 2009] Aktywacje z tytułu SMSów wysłanych na stare numery

Osobom, które wysłały SMSy celem aktywacji konta po 1 sierpnia, a przed tym jak informacja o tym pojawiła się na stronie została przyznana zaległa aktywacja w podwójnej wysokości. Za utrudnienia przepraszamy. Udało nam się wynegocjować okres przejściowy w działaniu starych numerów, SMSy wysłane na stare numery będą 'po staremu' obsługiwane do dnia 20 sierpnia, w odpowiedzi znajdzie się informacja o zmianie numerów SMS.


Twoje konto również zostało aktywowane. Wysłałeś 1 smsa a więc 24h ale ponieważ zgodnie z obietnicą każdy dostawał 2x tyle więc Twoje konto zostało aktywowane na 48h dnia 8 sierpnia
arturosamu
Opublikowano: 2009-08-27 15:10
Ponieważ notorycznie spamujesz zostajesz wywalony z grupy.MOD
moderator
72 lata, Warszawa
Opublikowano: 2009-09-25 10:25
Wpłata powinna wpłynąć co jednak nie znaczy, że musi to być dokładnie po 24 godzinach. To już nie od Nas zależy jak długo wpłata idzie. Jak tylko wpłynie to saldo konta się zmieni
miran3339
41 i 47 lat, Katowice
Opublikowano: 2009-09-25 12:06
zaraz... przecież przelewy on-line pomiędzy bankami realizowane są prawie natychmiast - w godzinach pracy banku
więc proszę moderatora, admina, o wgląd na powyższe konto banku podane do dokonywania przelewów

konto-usuniete
Opublikowano: 2009-09-25 12:22
Natychmiast to bywają realizowane przelewy w ramach jednego banku. A między różnymi bankami księgowanie przelewów odbywa się w określonych godzinach, przeważnie do południa i jeśli zrobi się przelew o godz. 12.01, to i tak idzie on następnego dnia. A w weekendy w ogóle przelewy nie wychodzą.

Trochę cierpliwości
miran3339
41 i 47 lat, Katowice
Opublikowano: 2009-09-25 12:46
..... tak tak cierpliwość popłaca .... czekamy póki co ...

[1] | [2] |


    © Copyright 2004-2013 Sex Zone